streda 10. novembra 2010

Random 2

Včera sme mali návštevu, prišiel priateľ S. a priniesol obrovskú pizzu, na ktorej som si veľmi pochutila. Taktiež som sa musela včera znovu učiť chémiu, slovko po slovku prekladať a postupne dostávať do hlavy, ale zistila som, že u tejto profesorky mi je to naozaj k ničomu. Dá mi robiť niektoré z otázok, ktoré pripravila pre ostatných, ktoré sú naozaj náročné. Radšej by som bola, keby ma nechala napísať to čo som sa dokázala naučiť. Teraz si bude myslieť, že sa na to doma ani len nepozriem. Ale s tým sa nedá nič robiť, uvidím ako to dopadne. Ďalšie novinky z môjho života pre vás pripravené nemám. Okrem jednej! Konečne sa mi včera podarilo (po jednom nevydarenom pokuse) objednať ten najkrajší sveter z topshop. Teraz naň netrpezlivo čakám. Nechajte sa prekvapiť!

Teraz prichádzajú na rad ďalšie fotografie. Aby som nezabudla, chcem poďakovať za pekné komentáre, robia mi radosť a spríjemňujú každý jeden deň, tak neprestávajte! 

8 komentárov:

  1. Taky mám takový učební stres před maturitou, ať se ti daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ouk, tak ti aj ja jeden koment pridam :))
    piata fotka odvrchu je best! a inak mas strasne zlateho psika :)

    ###

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé fotky! tá v rozkvitnutých stromoch!! :)) á, krásna :)) to asi nebude z tohto ročného obdobia, však? :))
    život je občas nespravodlivý, tak kašli na chémiu a teš sa zo svetríka! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow tie kucerave vlasy su nadherne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta usměvavá fotka+ fotka nad ní
    !!!
    povedené, krásné.

    ach, jak já miluju slovenštinu, to zní nádherně ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný fotky. Hlavně ten dům na první fotce a taky tvůj profil! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta první !
    a moc ti to sluší. ostatně, jako vždy..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neviem ci som ti to uz pisala ale fakt mas super zuby!!

    OdpovedaťOdstrániť