sobota 1. októbra 2011

You are the one that I want

V minulom článku som vám spomínala naše tohtoročné imatrikulácie, ktoré organizoval náš ročník. Nemohli dopadnúť lepšie. Bola to zábava a ja som si nemohla predstaviť nič lepšie. Dúfam, že boli všetci spokojní, pretože podľa mňa nám to vyšlo! :) 
Najprv som mala nachystanú bielu sukňu, ktorá sa pekne rozširuje a dobre sedí. Ale ráno ma na ňu chuť prešla, preto som vytiahla biele nohavice, ktoré som si ohrnula a do červených conversiek dala biele ponožky (vtedy boli biele ponožky veľkým hitom). K tomu som si obliekla bielu košeľu a požičaný červený sveter s bielymi bodkami. Slečna G. mi k tomu požičala svoje úžasné okuliare v tvare srdca, taktiež červené s bielymi bodkami, ktoré sa k tomu náramne hodili. A do vlasov som si dala červenú mašličku. Nechty a pery boli taktiež červené a na očiach čierne linky. Proste paráda! 



3 komentáre: