piatok 4. novembra 2011

Autumn

Po dlhšom čase som tu s novým príspevkom a konečne mám nejaké jesenné fotky, ktoré som fotila v utorok, keď bolo nádherné jesenné počasie. Prázdniny som strávila v Taliansku, kde som sa veľmi tešila, bohužiaľ, utieklo to ako voda. Mali sme sa moc dobre, celý čas bolo krásne počasie, znovu som sa videla s niektorými priateľmi, osviežila som si svoju taliančinu a po dlhom čase som bola v kine na úžasnej talianskej komédii, pri ktorej sme sa veľmi nasmiali. 

P.S. Som oficiálny vodič, minulý týždeň som urobila skúšky na vodičský preukaz! Som šťastná! 

6 komentárov:

  1. blahopřeji! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. barevné listí to je na podzimu to nejlepší :) a jinak moc bahopřeju!! :)



    czechmadegirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta lienka je prekrasne odfotena!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné podzimní fotky :)!

    Zvu tě ke mě na giveaway :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké podzimnhí fotky!:))

    A zvu Tě na giveaway na mém blogu!;)

    OdpovedaťOdstrániť