streda 4. januára 2012

Rok 2012

Prepáčte, nemala som čas ani spôsob akým by som sa vám ozvala. Dva dni po Vianociach sme odišli do Talianska, kde som nemala prístup na internet. Veľmi ma to mrzí, mám nejaké fotky, ktoré by som vám rada ukázala a taktiež som vám ani nestihla popriať veľa šťastia do Nového roku. Urobím to teraz, aj keď s menším oneskorením! Rok 2011 pre mňa znamenal veľa zmien, veľa nových skúseností, nových zážitkov a tiež veľa skúšok. Prvú čas som prežila v Taliansku, kde som úspešne dokončila predposledný ročník gymnázia. Bola to obrovská skúsenosť, ktorú rozhodne neľutujem. Spoznala som novú kultúru, nových ľudí a ich zvyky. Potom ma čakali letné prázdniny, po ktorých mali prísť rozdieľové skúšky, aby som sa mohla vrátiť na staré gymnázium. Leto bolo krásne, aj keď som sa musela učiť, pretože potom prišli dobré výsledky zo škúšok a ja som mohla pokračovať svoje štúdium už tu doma. Prišiel začiatok posledného roka na gymnázium. Hm, ako ten čas len letí! Som v maturitnom ročníku a nechce sa mi tomu veriť. 
Myslím si, že rok 2012 bude ešte oveľa zásadnejší v mojom živote. Príde maturita, ktorej sa veľmi obávam, potom prijímačky na vysokú a tým už začne ten pravý vysokoškolský život. A ešte je tu jedna vec, ten správny výber vysokej školy. To tiež nie je len tak! Chcem, aby som si vybrala niečo, čo ma bude baviť a z čoho budem mať radosť. Samozrejme, musím myslieť aj do budúcnosti, aby ten výber mal aj nejaký zmysel. Je toho ešte veľa pred nami... 
Prajem vám krásny rok 2012!!! 

(Pár fotiek robených ešte pred Vianocami.) 

3 komentáre:

  1. Držím ti palce po celý rok a také přeji hodně štěstí! Mimochodem: máš už nějaký užší výběr vysokých škol? Já jen jestli mezi nimi třeba náhodou nebude i Brno, víš? :D

    OdpovedaťOdstrániť