piatok 17. júla 2015

Summer Holiday

Drahí čitatelia, prepáčte mi moju dlhšiu prestávku v pridávaní článkov na blog. Presne pred týždňom som sa vrátila od mora, kde som strávila nádherných desať dní. Tento rok som si to náramne užila. Čo sa týka mora, nemám rada, keď je tam veľa rias a rôznych morských potvor. Našťastie tento rok bolo more prekrásne veľmi teplé, takže som si ho vychutnala a celé dni trávila vo vode. Bohužiaľ, tá krásna dovolenková pohádka sa razom skončila, pretože som sa musela pripraviť na poslednú skúšku, ktorú som mala dnes. Pred chvíľou som sa vrátila z Modeny, mesto kde študujem, s obrovským úsmevom na tvári, pretože skúška dopadla dobre a dokonca som dostala od profesorky pochvalu. To rozhodne poteší a vylepší deň. Dúfam, že ste mali tiež pekný deň a prajem vám krásny víkend plný letných zážitkov. 


Dear readers, I am so sorry for my absence on my blog lately but I have been very busy. Exactly one week ago I came back from my holiday. This year I had such a fun and nice time. I enjoyed the sea, beach and amazing weather. I was so sad when I had to leave. I wanted to stay longer but I had to come back to do my last exam which I had today. I passed it and my professor told me that I did a great job. It made my day! I hope you are having a nice day too and I wish you a beautiful weekend full of summer memories. 








(top: Mango, skirt: Zara) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára