pondelok 19. januára 2015

Beautiful Sunday

Milí čitatelia, aký ste mali víkend? Ja som včera prežila veľmi peknú nedeľu. Prišla ma pozrieť jedna dobrá priateľka, ktorá ma zoznámila s jej kamarátkou, s ktorou sme si rozumeli. Poprechádzali sme sa, sadli sme si na niečo dobré a dlho sme sa rozprávali a smiali. Bol krásny slnečný deň, mrzí ma, že sme nestihli nič vyfotiť vonku, ale boli sme tak zabrané do rozhovoru, že sme si na to ani nespomenuli. Mám rada dni strávené s úžasnými ľuďmi, s ktorými si rozumiem, dokážem si s nimi podebatovať a dobre sa zabaviť. Vy čo ste pekné zažili cez víkend?
Dear readers, how was your weekend? I had an amazing Sunday. My very dear friend came to visit me and she introduced me to her old friend who was very nice. We went for a walk and then for ended up in bar drinking, talking and laughing. The weather yesterday was sunny and very nice and I am sorry that we did not take some photos outside. I like spending my free time with people who are interesting with whom I can talk about everything and we have fun together.



(sweater: F&F, skirt: Pull&Bear, watch: D&G )

3 komentáre: