pondelok 12. januára 2015

Coffee break

Milí čitatelia, píšem vám z Talianska. Musela som sa vrátiť, aby som urobila skúšky tohto semestra. Nie je to moc pekný dôvod opustiť domov. Popravde, vtedy sa mi odchádza najhoršie. Zatiaľ ich nemám všetky za sebou, ale dúfajme, že všetko pôjde dobre a toto nepekné obdobie sa úspešne skončí. Keď som bola doma, väčšinu času som strávila zatvorená v izbe s množstvom kníh. Po niekoľkých dňoch takéhoto života som cítila potrebu niekam ísť. Tak som sa s mamkou vybrala na kávu a na menšie nákupy. Bola to veľmi príjemná prestávka medzi učením, ktorá ma nabila energiou a hneď sa mi lepšie pokračovalo. Ako vy prežívate (alebo ste prežívali) skúškové obdobie. Máte už všetky skúšky za sebou? 


Dear readers, I am writing you from Italy again. I had to come back to do some exams. It is not very nice reason for leaving home. Honestly, when I have to come back to do exams I am always very sad and nervous. But I hope everything will go fine and this unpleasant time will be over very soon. When I was at home I spent most of my time in my room with a lot of books to study. After few days like that I felt the need to go somewhere. So my mom and I we went shopping and for coffee. We had a great time which gave me more energy. How do you deal (or did) with the exam season. Have you already done all exams? 





5 komentárov:

  1. Jé tak hodně štěstí u zkoušek, mě zbývají ještě 2 a už toho mám plné zuby! Už aby bylo po zkouškovém :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice outfit!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Život studenta už mám za sebou, ale přežíval jsem ho v návalech "musím se učit" a pak "musím se odměnit" =D
    Držím palce, ať se všechno podaří..
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nejen krásný outfit, ale také nádherně píšeš!:) Moc mě baví prozkoumávat tvůj blog a děsím se toho, až rozkliknu poslední nepřečtený článek:(:D

    http://intimitaspolecnosti.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť