piatok 19. júna 2015

Ready for Summer // Protect your skin

Milí čitatelia, s letom prichádzajú dlhé dni zaliate slnečnými lúčmi, pred ktorými by sme svoju pokožku mali veľmi dobre chrániť. Aj napriek mojej bledej pleti a blond vlasom sa našťastie pekne opálim, ale pred prvými prudkými slnečnými lúčmi sa snažím dobre ochrániť. 
Pokiaľ mi moja pamäť siaha, vždy sme používali opaľovacie krémy od značky Nivea, takže som ani tento rok z drogérie nemohla odísť bez neho. Nová rada Protect & Bronze obsahuje prírodné rastlinné výťažky, ktoré dopomáhajú pleti k lepšiemu a intenzívnejšiemu opáleniu. Hneď ako som ho otvorila a privoňala k tej veľmi známej vôni, vybavilo sa mi veľa spomienok. Vybrala som si ochranný faktor 30, ale neskôr som si uvedomila, že by mi na telo stačil aj nižší. 
Na tvár, ktorá sa stala veľmi citlivou na slnečné žiarenie som vyskúšala krém od talianskej značky Bottega Verde, ktorý obsahuje vitamín E, aloe vera a citrusové plody, takže má krásnu sviežu vôňu a pekne sa rozotrie po celej tvári. 
Čo vy a opaľovanie? Aké prípravky používate na ochranu pred slnkom? 


Dear readers, in the summertime we need to protect our skin from the sun. Despite my pale skin and blond hair I usually get pretty good suntan but I tend to always protect my skin with a good sunscreen. As far back as I can remember we always used the sunscreen from Nivea and this year I picked it up again. The new formula Protect & Bronze contains natural plant extracts which help your skin to get more intensive tan. For my face I tried a cream from italian brand Bottega Verde which contains vitamin E, aloe vera and citrus fruits so it has very nice and fresh smell and it has very smooth consistency. 
What about you? What sunscreens do you use? 


3 komentáre:

  1. Dlouhé roky jsem používal Garnier, no letos vyzkouším Clarins..na dovolené většinou první dva dny začínám s SPF30, pak dva dny SPF20 a po zbytek dovolené SPF15 =)

    Michael
    Vyhraj kšandy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opalovací krémy od značky Nivea jsem nikdy neměla. O tyhle věci se v naší domácnosti stará mamča a největší zastoupení u nás mají produkty od značky Astrid. Abych se přiznala, tak já se vůbec nekrémuji. Možna na prvních pár opalovaček ano ale jinak vůbec. Nepamatuju si, že bych někdy byla spálená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám celkom snedú pokožku, takže nepoužívam nejak extra vysoké faktory, ale mám opalováky od biodermy, garnier, neutrogeny a tak, hlavne aby sa ľahko rozotierali a rýchlo vstrebávali :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť