nedeľa 16. augusta 2015

Blog's Birthday Giveaway

Milí čitatelia, už prešlo päť rokov od vzniku môjho blogu "La moda è anarchia". Blog sa pre mňa za tú dobu stal veľkým koníčkom a náplňou mojich dní. Som nesmierne rada, že mám svoje vlastné malé miesto v tomto ohromnom internetovom svete, ktoré obsahuje všetko čo mám rada a čo sa mi páči. Mám možnosť sa s vami takouto cestou podeliť o veci, ktoré ma obklopujú a ktoré zachytia moju pozornosť. Minulý týždeň tento blog oslávil svoje piate narodeniny a ja som si k tejto príležitosti pre vás pripravila menšiu giveaway. Je to úplne prvá a rozhodne nie posledná giveaway, ktorú robím. 

Ak sa chcete zapojiť do súťaže stačí
  • sledovať môj blog a Instagram (ak náhodou Instagram nemáte, nevadí!)
  • napísať mi do komentára váš e-mail
Presne za týždeň (23.8.) náhodou vyberiem jedného z vás, ktorý vyhraje tieto tri produkty.

GIVEAWAY UKONČENÁ!


Prajem vám šťastie!


I am sorry but this giveaway is only for Slovaks and Czechs. Thanks!

5 komentárov:

  1. Jéé, tak to se musím přidat :) maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc Barbora Perháčová
    sledujem aj instagram
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blahoželám k blogovým narodeninám :)

    martina.betakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vlastně proč ne :) sfeich@seznam.cz a protože nemám blog na blogspotu, snad nevadí, že jako náhradu za sledování zde jsem si tě přidala na bloglovin?

    A přeji vše nejkrásnější k blogonarozeninám, ten můj bude mít pět let v příštím roce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Objeveno náhodou až dneska, kouzelný blog vonící (i blízkými) dálkami. Stylové narozeniny přeju :)
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť