štvrtok 11. januára 2018

Yoga Time

Drahí čitatelia, dnes mám pre vás menší typ. Kto ma sleduje už dlho, možno vie, že už tretím rok pravidelne behávam a tiež už niekoľko dlhých rokov cvíčím doma pilátes alebo kardio. Od minulého leta s nástupom do práce sa môj volný čas skrátil na minimum, takže s pravidelným pohybom bol koniec. Cvičenie išlo stranou, ale behania som sa nevzdala. 

V poslednej dobe som však cítila chuť na zmenu. Je veľmi dôležité počúvať vlastné telo a z času na čas mu dopriať niečo nové. Dlho som sa pohrávala s myšlienkou začať s jógou, ale nikdy som to naozaj neurobila. Asi na všetko má prísť ten správny čas a pre mňa nastal teraz. Objavila som na Youtube Adriene, ktorá pravidelne pridáva videá, v ktorých cvičí jógu. Od prvého januára začala s novou sériou "30 Day Yoga Journey" s názvom TRUE, ktorá by vám mala pomôcť nájsť pravé ja. Neviem či to bude mojím cieľom, ale rozhodne ma to zatiaľ veľmi baví. Pomáha mi to upokojiť sa, pretiahnuť všetky svaly a naozaj spomaliť myseľ po dlhom dni. Skúste to tiež, myslím, že nebudete ľutovať.
Máte pre mňa vy nejaké typy/rady na cvičenie jógy?









1 komentár: