štvrtok 15. marca 2018

Azure Blue Coat

Drahí čitatelia, vonku to vyzerá na skorý príchod jari. Nemôžem povedať, že by ma to priveľmi tešilo, osobne mám rada zimu a chladné dni, ale na druhej strane sa teším z čoraz dlhších dní a svetla. Predpovede nám však na nadchádzajúce dni hlásia znovu mínusové teploty a dokonca aj sneh, takže som toho chcela ešte rýchlo využiť a ukázať vám kabát, ktorý som si túto zimu zamilovala. Už dlho som ho obdivovala na stránkach, ale neodvážila som si ho kúpiť. Kto ma pozná vie, že najviac obľubujem tmavšie alebo neutrálne farby, takže takáto výrazná azúrová farba ma trochu odrádzala. Keď som na začiatku februára prišla domov, zastavili sme sa v Zare, kde práve prebiehali zľavy. A samozrejme som si tento kabát skúsila a akonáhle som ho mala na sebe, nechcela som ho už nikdy vyzliecť. Je nesmierne pohodlný a teplý a do tej farby som sa veľmi rýchlo zamilovala, plus bol v zľave. Niekedy sa naozaj vyplatí počkať. 

Aký je váš najobľúbenejší zimný kúsok oblečenia? 



Hello my dear readers, it looks like spring is coming which, I have to say, doesn't make me the happiest ever because I really like winter and cold days but on the other hand, I am enjoying longer days with more light. The weather forecast says that in up coming days it should be again much colder with minus degrees and maybe snow, so I have to take an opportunity to show you my favourite winer clothing item - Zara coat in light blue colour. I saw this coat on Zara website but I wasn't sure and I didn't end up buying it. I was scared of its bright colour because I usually wear darker or nude colours. But when I came home in early February, I did a quick stop at Zara and tried the coat on and I fell in love immediately. It is so comfy, warm and I fell in love with that colour too. Plus, it was on sale! Sometimes it is worth waiting. 

Which is your favourite winter clothing item?


coat: Zara (similar), sweater: Zara (similar), jeans: Zara (similar






3 komentáre:

  1. Krásné fotky, strašně ti to sluší :) A mám to stejně, miluji zimu, ale mám ráda i jaro a těším se na něj :D

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja milujem kabáty, ale taktiež aj veľké šály!:)
    Tento tvoj kúsok je super:)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, vypadá vážně úžasně! Ta barva to prostě skvěle oživí:D
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť