pondelok 26. marca 2018

Spring Wishlist 2018

Drahí čitatelia, aké je vaše najobľúbenejšie ročné obdobie? Ja sa stále neviem rozhodnúť. Každé ročné obdobie podľa mňa v sebe skrýva svoju jedinečnú krásu. Kalendár nám pred pár dňami hlásil prvý jarný deň. Aj keď sú rána a večery ešte dosť chladné, vo vzduchu už je jaro cítiť. Milujem jarné obdobie v Taliansku, pretože žijem v oblasti typickej na pestovanie čerešní a mali by ste vidieť tú krásu, keď všetko zrazu rozkvitne a vzduchom sa nesie omamná vôňa. 

So zmenou ročného obdobia sa spája aj zmena šatníka. Hrubé svetre, zimné kabáty a vysoké čižmy zameníme za ľahké bundy a nízke topánky. Ja osobne obľubujem zimnú módu a bude mi chýbať. Na viacerých blogoch som v poslednom čase čítala sťažnosti na zimné obliekanie, ale mne vrstvenie neprekáža, naopak ma to dosť baví a ťažko sa budem lúčiť s mojimi obľúbenými oversize svetrami. Ale aj napriek tomu sa teším na zmenu. 

Začala som pomaly premýšľať nad vecami, ktorými by som tento rok obohatila svoj šatník. Poďme sa na ne spolu pozrieť:

1. Na začiatku mája idem na štvordňový výlet, kde predpokladám, že budem veľa chodiť a rada by som si kúpila nejaké pohodlné, ale zároveň pekné topánky. Veľmi ma zaujali tenisky zo Zary s vyššou platformou v jemných farbách, ktoré sa hodia k čomukoľvek. Tiež som na stránkach otto.sk objavila krásne poltopánky z rastlinne spracovanej kože, ktoré ma na prvý pohľad zlákali. Myslím si, že sú vhodné do tohto prechodného obdobia, kedy nie je priveľmi zima, ale ľahký jarný dáždik môže kedykoľvek prekvapiť. 

2. Ako som už spomínala, svetre sú mojím najobľúbenejším kusom oblečenia. Milujem ich natoľko, že sa ich ani na jar nechcem úplne zbaviť. Samozrejme, siahnem po ľahšom a vzdušnejšom materiály. Čierny pletený cardigan sa hodí na každú príležitosť a do každého outfitu. Ale tiež som v Zare objavila tento viacfarebný sveter, ktorý ma baví a rozhodne spestrí každý jednoduchší outfit (nehovoriac o tom, že vám zdvihne náladu).  

3. V článkoch som už viackrát spomínala, že práve píšem diplomovú prácu. Už sa blížim k finále a tak som si povedala, že keď bude úplne kompletne hotová, darujem sama sebe za odmenu nejaký pekný šperk. Objavila som španielsku stránku bylia.es, kde ponúkajú veľa krásnych veci, vyberanie bolo naozaj ťažké, ale zaujal ma zlatý náhrdelník s malými zirkónmi a jemný strieborný náramok tiež s malým detailom. 

4. Nemôžem zabudnúť na bežecké oblečenie. Akonáhle sa oteplí, rada vymením dlhé legíny za trojštvrťové. Najradšej ich nosím v čiernej alebo nejakej tmavej farbe, našla som pekné Adidas čierne legíny, ktoré majú na boku tyrkysový pásik, ktorý ich trochu oživí a čo je hlavné, na zadnej časti majú malé vrecko. Už dlhšiu dobu tiež túžim po nových bežeckých teniskách. Vyskúšala som rôzne značky, ale asi najviac mi vyhovujú tie od Adidas. Vybrala som si tenisky pureboost v šedej farbe, ktoré ma hneď oslovili, sú ľahučké a veľmi vzdušné. 

5. Najradšej mám tmavé alebo neutrálne farby, ale v teplejšom období nosím veľmi rada bielu. Nové biele džínsy som si už dlho nekúpila a tak som si povedala, že tento rok to napravím. V poslednej dobe sa mi tiež páčia šaty na traky, ktoré sú hrozne pohodlné a podľa mňa vyzerajú skvelo. 


6. Rada sa obliekam elegantnejšie. Keby som si mala vybrať, radšej si oblečiem košeľu než tričko, alebo nohavice než džínsy. Ale sú tu chvíle, kedy aj ja mám chuť na niečo športovejšie. Bomber bundu zháňam už veľmi dlho a konečne som našla krásnu saténovú Adidas vetrovku. Síce nerada nosím viditeľné logá na oblečení, v tomto prípade je veľmi nenápadné a vôbec mi neprekáža. A na záver, dlhšiemu klasicky strihanému kabátu v horčicovej farbe sa ťažko odoláva. 



Aké sú vaše vysnívané kúsky oblečenia na jar? 

5 komentárov:

  1. Já asi ani vlastně taky nevím, mám ráda teplejší období, ale zima mi taky nevadí, ani podzim, pokud nejsou příliš dlouho velký mrazy :) No ty jo, úplně jsi mi teď připomněla, že nové běžecké tenisky bych taky potřebovala! Momentálně mám teď jedny tenisky od Adidasu a jsem s nimi moc spokojená, takže bych také mohla vyzkoušet běžecké boty od nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý wishlist! Niektoré veci by som potrebovala aj ja, takže je na čase si spraviť vlastný wishlist :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super wishlistík, želám ti, nech si spravíš čo najväčšiu radosť ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný wishlist ! :) Biele rifle alebo nohavice sú pre jar a leto must have ! :) Naozaj vynosíš ;))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť