sobota 14. augusta 2010

Blížiaci sa západ slnka

Čo je krajšie než pekne strávené chvíle s najbližšími priateľkami? Včera som prežila pekný podvečer v spoločnosti dvoch slečien. Slečna N., s ktorou trávim celé dni v škole a ktorá mi dodáva energiu, keď som vyčerpaná a spríjemňuje mi dlhé chvíle počas nudných hodín matematiky alebo fyziky. Slečna A., ktorá si zvykla na fotoaparát a rozbieha vlastnú dráhu modelky, ktorá jej otvorila dvere a na konci augusta sa chystá do Milána na týždne módy. Prajem jej to, ale na druhej strane aj trošku závidím, pretože verím, že to bude zážitok. Ale mám z toho niečo aj ja, konečne si obľúbila fotenie, takže keď na mňa príde veľká chuť a ja ju požiadam, aby mi stála ako model, tak to s nadšením prijme. Už máme dohodnuté fotenie na pondelok, ktoré sa nám dúfam podarí a vy sa môžete tešiť na príval fotiek. 

Na naše včerajšie stretnutie som si vybrala pohodlné jednoduché čierne šaty, ktoré som náhodou minulý rok zbadala na talianskom mercato trhu. Keďže sú celé čierne, rozhodla som sa do toho vniesť trochu farieb, k čomu mi úžasne poslúžila taktiež kabelka z Talianska, ktorú som pri prvom pohľade musela mať. Ja som milovník nohavíc alebo džínsov, ale v poslednej dobe som si obľúbila voľné šaty, v ktorých sa cítim uvolnene a v týchto letných horúčavách v nich nie je tak horúco, a keď na ulici zafúka mierny vietor, tak sa krásne rozvlnia. 





4 komentáre:

  1. Tvůj psík je moc cute :)) Jinak se mi strašně líbí modrý šátek, taky používám výrazné doplňky pro rozsvícení černé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten šátek k obyčejným černým vypadá opravdu luxusně. Působíš na mě hodně sympaticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja uplne miluju satky a ta barva ti moc slusi!!!

    kableka taky vypada originalne!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to raseni tech satu si delala nebo to tak bylo???

    OdpovedaťOdstrániť