streda 18. augusta 2010

Zostáva v každom z nás

Už piaty deň je u nás počasie zamračené a musím povedať, že to na mňa naozaj nepriaznivo pôsobí. Ráno sa vždy zdá, že bude krásne a slnečno, ale v priebehu hodiny sa celá obloha zatiahne a moja nálada tým klesne úplne na dno. Nemyslela som si, že som ten typ človeka, ktorého dokáže počasie takto ovládnuť. Ale mýlila som sa. Celé dni nič nerobím, len sa prechádzam po dome a premýšľala, ale aj tak nič nevymyslím. Aj keď prežijem pár pekných chvíľ s priateľkami (ako napríklad včera), vzápätí prídem domov a zlá nálada sa na mňa zosype ma tie pekne prežité hodiny sú niekde preč. Prepáčte mi, nechcela som aj vám kaziť náladu. 

Ako som už spomenula, včera mi zavolala kamarátka či mám čas a či by som nechcela prísť. Bola som jej nesmierne vďačná. Síce vonku pršalo a bolo nepríjemne zima, vytiahla som jesenné veci a vyrazila do toho nečasu. Musela ísť niečo kúpiť do obchodu, tak som sa ponúkla, že pôjdem s ňou. Prechádzka mi spravila naozaj dobre, aj keď sme sa tlačili pod jedným dáždnikom a jedno auto nás skoro celé ošpliechalo. Po príchode k nej domov sme si dali zeleninový šalát, ktorý máme obidve rady a išli sme sa pozerať na film. Bolo to úplne obyčajné dopoludnie, ale aj napriek tomu som sa cítila skvele. Neskôr sa nám ozvala slečna A., s ktorou sme sa išli znovu prejsť. Bolo niečo po ôsmej hodine, začalo sa stmievať a mesto vyzeralo ako mŕtve a ja som si pripadala ako na konci sveta, kde žijeme len my tri.
Dúfam, že mal ten od počasia pravdu a zajtra sa naozaj počasie zlepší a tým aj moja nálada!!! Aspoň vám poprajem príjemný zbytok dňa.

4 komentáre:

  1. u nas uz dnes nastastie neprsalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jé tady jseš.. já tě zas na blogu nemohla najít :D:(
    teďko jak jdu na vejšku, tak budu mít slovenštinu a strašně se na to těším, protože snad se lecos přiučím a pak se mi tvoje články budou krásně číst a nebudu muset vůbec nic luštit :-D
    třeba slovu ponúkla nerozumím :-D, musim si to vždycky domyslet z kontextu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak já rozumím tvým článkům, akorát člověku trošku trvá než si uvědomí, co vlastně čte :D
    Ty máš hezký články a ráda je čtu.. právě asi i proto, že mně se mnohem víc líbí slovenština než čeština :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně napsané:) Jinak jsem na tom podobně jako Dess ale ono se to da pochopit co některy slova znamenaji:D slovenština je pěkný jazyk. Jinak na fotkach ti to moc sluší, a s tou špatnou naladou ohledně počasí nejsi sama, mam to stejné:)

    OdpovedaťOdstrániť