piatok 8. januára 2016

New Skincare Products // Clinique

Drahí čitatelia, úplne prvý článok v novom roku bude o kozmetike, konkrétne o produktoch pre starostlivosť o pleť. Od doby, keď sa moja pleť zlepšila a stala sa zdravšou (klop klop na drevo), začala som sa viac zaujímať o rôzne produkty a skúšať nové značky. O Clinique sa ku mne dostalo veľa pozitívnych ohlasov. Po prvýkrát som vyskúšala ich čistiace mlieko a bola som nesmierne spokojná. 
Mamka ma na Vianoce prekvapila celou sadou Clinique produktov, z ktorej som nadšená. Popravde sa z nej zatiaľ len teším, mám všetko uložené pod vianočným stromčekom, ale nevydržala som a pár produktov som vyskúšala a nemôžem im nič vytknúť. Hlavne ma veľmi milo prekvapil tónovací krém, ktorý síce nemá úplne dokonalú kryciu schopnosť, ale na bežné denné nosenie stačí. Je skvelý tým, že sa veľmi ľahko nanáša, krásne sa vstrebe do pokožky, ktorú hydratuje, takže sa prirodzene leskne. 

Na akú kozmetiku nedáte dopustiť? Máte skúsenosti s produktmi od Clinique?



Dear readers, the very first post of the new year is going to be about beauty, particularly about my new skincare products. Now, when my skin is healthier, I am more interested in trying new things, new products and brands. I heard very nice things about Clinique cosmetics. A while ago, I tried their facial soap and I loved it so much. My mom surprised me this Christmas and gave me a whole set of Clinique products. I am still admiring it under our christmas tree but I could not wait and tried already some of them. I especially love the tinted moisturizer which hasn't the best covering but for a daily use it's perfect. It is very easy to apply and it doesn't feel heavy on your skin.

What are your favourite skincare products? Do you like Clinique? 


1. Clinique Pore Refining Solutions Correcting Serum
2. Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer SPF15
3. Clinique Superdefense Daily Moisturizer SPF20
4. Clinique All About Eyes Cream
5. Clinique 7 day Scrub Cream

3 komentáre:

  1. Clinique máme doma a jejich řada Turnaround se nadobro usadila u nás v koupelně =)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Clinique mám takisto veľmi rada, doma mám niekoľko produktov od tejto značky :) super recenzia ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. looks good!

    xxxx
    http://www.zebratrash.com/

    OdpovedaťOdstrániť