piatok 27. júna 2014

Maxi dress

Hi everyone, how are you? Today I want to show you these navy maxi dress which I think are perfect for summer days. What do you think? What do you like to wear when outside is really hot?






4 komentáre:

  1. Šálka super! Děkuju ti za komentáře a sledování mého blogu!:) určitě toho bude ještě dost na www.thenattiness.com ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak mi konečně docvaklo, kdo mi komentuje články. Nemohla jsem za boha najít žádný tvůj blog a pak mi podle fotek došlo, že už jsem tě někdy předtím viděla. No, a pak už vím. :) tak už jsem si tě konečně zařadila. :D :)
    a moc ti to tam sluší, šaty jsou krásné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Congratulation for the great post. Those who come to read your Information will find lots of helpful and informative tips. Chemise Malta

    OdpovedaťOdstrániť