štvrtok 9. júna 2016

Beautiful Florence

Milí čitatelia, pred necelým mesiacom sa mi splnil jeden z mojich snov - konečne som navštívila Florenciu. Nemôžem tomu uveriť, že sa mi to konečne podarilo. Bohužiaľ, nemala som veľa času si ju prezrieť, ale prvý dojem bol úžasný. Ale pekne poporiadku. Už od detstva, ešte keď som nemala tušenia, kde sa Florencia nachádza, sa mi páčilo hlavne to meno - Florencia. Vždy som tam túžila ísť. Hanbím sa to priznať, ale už skoro štyri roky žijem necelé dve hodiny od nej a až teraz som bola schopná sa tam pozrieť. Pýtate sa prečo? Nemám tušenia prečo mi to tak dlho trvalo. A ešte k tomu som tam nešla z vlastnej iniciatívy, ale na podnet nášho profesora, ktorý nás v rámci prednášky zobral do múzea. 

Možno poznáte ten pocit, keď niečo tak veľmi chcete a z nejakého neznámeho dôvodu to neuskutočníte. Myslím si, že som stále čakala na ten správny čas. Takže vďaka za nášho super profesora, ktorý mal tak skvelý nápad a zobral nás do Múzea Strozzi, inak by som asi donekonečna čakala. 

Boli ste niekto vo Florencii? My sme mali k dispozícii len niečo málo cez dve hodiny, než nám išiel vlak. Niekoľko hodín sme strávili v múzeu prezeraním výstavy a analyzovaním rôznych prvkov, ktoré využijeme pri skúške. Ale našťastie sme niečo z centra mesta stihli vidieť. Ponte Vecchio je krásny, ale čo ma naozaj najviac ohúrilo je dóm, ktorý mi doslova vyrazil dych. Bohužiaľ, nezobrala som si so sebou fotoaparát, takže všetky fotky, ktoré vidíte sú fotené telefónom, ale aj tak sa mi zdá, že sa celkom vydarili. 

Florencia ma nadchla, rozhodne sa tam chcem čo najskôr vrátiť a stráviť tam oveľa viac času, pretože je tam rozhodne toho veľa na objavovanie. 



Dear readers, almost a month ago one of my dreams came true. I cannot believe that I have finally visited Florence. I have been dreaming about it since my childhood. It is shame that I live two hours car drive from Florence and in four years I did not find the time to actually go there. Sometimes you want something so much and you wait for the right time to do it and you end up not doing anything. 
Unfortunately, we didn't have enough time to explore it sufficiently but I can tell you that my first impression was amazing. I fell immediately in love with Florence. I need to go back, stay there longer because there is so much to see and discover. Have you ever been there? 
















7 komentárov:

  1. prekrásne fotky! :) Je to tam naozaj veľmi pekné :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky (: Ako to, že som tvoj blog nenašla skôr? Každopádne, určite si si to užila... Ja som vo Florencii nebola, ale Taliansko je jedna z krajín, ktorú chcem navštíviť (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh, I love Florence, it's such a beautiful city! We're planning to go there soon again and I can't wait for it! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť