štvrtok 19. augusta 2010

Sex and the City: Moja veľká závislosť

Už veľmi dlhú dobu mám v obľube seriál Sex v meste, ktorý chodil na jednom českom programe, kde som ho videla prvýkrát. Pred pár mesiacmi odvysielali posledný diel šiestej série. Bola som nešťastná a poprosila som svoju mamku, či by mi nekúpila niektorú sériu na dvd. Našla jednu stránku, kde ich predávajú, a tak sa stalo, že som si pod stromčekom našla štvrtú sériu tohto unikátneho seriálu. Neviem popísať radosť akú som z toho mala. Odvtedy bolo na dennom poriadku, že som sa aspoň jeden diel za deň pozrela. Aj keď sme maľovali obývačku a všetko bolo vynesené preč a po dlážke veľké biele škvrny, roztiahli sme si s mamkou záhradné kreslá a aj v takých neutešených podmienkach sme sa dívali na Sex v meste a užívali sme si to. Na toto budeme spomínať veľmi dlho.
Ale tým, že som sa na túto štvrtú sériu pozerala skoro stále, vedela som ju už skoro celú naspamäť a žiadalo sa mi ďalšej. Znovu som poprosila mamku, či by mi na nadchádzajúce narodeniny (v apríli) nedala ten najkrajší darček pre mňa, ďalšiu zo sérií, tento raz som chcela tretiu. A čuduj sa svete, mám ju doma a teraz sa pozerám raz na jednu a raz na druhú.
Ale znovu ma pochytila túžba po ďalšej. Postupne ich chcem mať všetky a vytvoriť si krásnu zbierku, ale viem, že to nejde hneď, budem musieť čakať, ale pre toto sa mi oplatí počkať.
A ako vidíte, na fotkách je aj nový parfum SJP, ktorý mi mamka kúpila v lietadle, keď sa vracala domov z Talianska. Vôbec som nič netušila a bolo to pre mňa obrovské prekvapenie, za ktoré chcem svojej milovanej mamke poďakovať.

Mám ešte jeden sen. Že sa raz dostanem do New Yorku a tam počas jednej prechádzky zazriem Sarah ako ide v zástupe novinárov a fotografov, ale nájde si pomedzi nich malý otvor a nám sa na chvílu stretnú oči. Milujem SJP a jej život novinárky Carrie, ktorá má tri verné priateľky, s ktorými zdieľa všetky svoje túžby, sny a tajomstvá.

6 komentárov:

  1. Máme rovnakú závislosť. Milujem Sex and the city, a tiež som ho objavila na českej stanici čt1 :D teraz stále dokola pozerám filmy 1 & 2. závidím ti tie série. Aj si asi dám zakúpiť prvé 3. a kde by som ich prosím kúpila a koľko stojí jedna séria ?
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslim, ze ani zdaleka nebudes jedina s touto zavislostou.. :) pripajam sa.. a kedze pribudaju stale lepsie a lepsie clanky, pripajam sa aj k followerom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. CHCES ORIGINAL?

    http://juicy-works.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. potvrzuji ze tvou zavislost take zdilim :) krasne fotecky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love love love Sex and the city!!!
    a hug to Italy !

    http://ilovetheshoppingonline.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to máme závislost stejnou a vidím, že rozhodně nejsme samy :D. Miluju jejich příběhy a SJP mám taky moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť