štvrtok 23. januára 2014

Perfect overcoat

Moja mamka je skvelá vo vyberaní darčekov (samozrejme aj okrem iných vecí), vždy presne vie, čo sa mi bude páčiť a po čom moje srdce túži. Mám šťastie, vždy ma veľmi prekvapí a zároveň náramne poteší. Na Vianoce ma pod stromčekom čakal ten najúžasnejší a najoriginálnejší kabát aký som kedy mala. Je to kabát značky Desigual, ktorým mi urobila nesmiernu radosť a veľmi jej ďakujem. A povedzme si to narovinu, komu by sa nepáčil kabát, ktorý má každý gombík iný? 


My mum is great in choosing gifts (of course besides other things), always knows exactly what I will like and what I really want. I'm lucky, she always surprised me with her gifts and made me happy. For Christmas I got under the tree the coolest and most original coat I've ever had. It's a brand Desigual coat, which made ​​me joyful and really thankful. And let's say it frankly, who would not like coat that has every bottom different?






8 komentárov:

  1. Lovely! You look so sweet on the last pic (:

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevím jestli bych si na takový kabát troufla, spíš ne, ale potkat tě někde na ulici tak se za tebou otočím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za takym by som sa tiez urcite otocila! je super!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kabát je naozaj originálny, taký darček by potešil nielen mňa! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I just want to thank you for sharing your information and your site or blog this is simple but nice Information I’ve ever seen i like it i learn something today. Hosiery Malta

    OdpovedaťOdstrániť