piatok 31. októbra 2014

Glasses

Ako malá som musela nosiť okuliare, pretože som mala nejaký problém s očami. Ale doktor hneď mojej mamke povedal, že je možnosť, že sa problém sám časom vyrieši a ja nebudem viac okuliare potrebovať. A o niekoľko rokov neskôr sa to naozaj stalo a ja som začala cítiť, že môj zrak sa zlepšuje a pomaly som prestala okuliare nosiť. V tej dobe som bola veľmi rada, už som z nich bola unavená.

Ale ako som začala chodiť na vysokú školu, veľmi často ma bolievala hlava, naozaj silná a intenzívna bolesť. Tiež som sa veľmi často pristihla, že žmúrim oči a často ma bolia a mám ich červené. Veľa čítam, veľa pozerám do monitora a to sa asi prejavuje na mojom zraku. Išla som k doktorke, ktorá mi predpísala veľmi ľahké dioptrie, ktoré trochu odľahčia moje oči. Nenosím ich každý deň, iba keď sa učím, dlhšie čítam alebo robím na počítači. A povedzme si úprimne, niekedy si ich dám, aby dotvorili a doplnili môj outfit. Ja som si vybrala tieto okuliare od značky Burberry, s ktorými som nesmierne spokojná.


Nosíte okuliare?  
Do you wear glasses?




4 komentáre:

  1. Bryle nenosim :-) Ale musim rict, ze tobe moc slusi! Kdybych je nosila, poridila bych si asi podobne :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já brýle nenosím, a tobě vážně sluší :) Tenhle typ se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. These look really good on you, really like them!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já brýle nosím :) Tobě moc sluší a ta červená rtěnka je taky parádní
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť