piatok 29. januára 2016

Decadence by Marc Jacobs

Všetkých vás zdravím, moji milí čitatelia. Aký máte za sebou týždeň? Moje "prázdniny" doma sa chýlia ku koncu, zajtra odchádzam späť do Talianska. Čakajú ma povinnosti, skúšky a začiatok nového semestra. Už som doma viac ako mesiac, bolo mi tu veľmi dobre, ale popravde sa už teším naspäť. Znovu sa dostanem do známeho študentského stereotypu, ktorý mi začína pomaly chýbať. Myslím si, že čoskoro zmením názor, ale zatiaľ sa na to teším. Kedy vám začína nový semester? Tešíte sa? 

V dnešnom článku vám chcem niečo málo povedať o novej vôni Marc Jacobs s názvom Decadence. Už dlhšie som ju videla na internete a na sociálnych sieťach, ale po prvýkrát som ju skúsila počas výletu vo Viedni a okamžite som si ju zamilovala. Je to drevitá vôňa, ženská a zmyselná. Stačí si jej dať naozaj málo a vydrží intenzívne voňať po celý deň. Už ste ju mali možnosť skúsiť? Čo na ňu hovoríte? Ja som z nej úplne unesená. 



Hello, my dear readers? How was you week? My "holidays" at home are coming to an end and tomorrow I am going back to Italy. I have been at home for over a month now and I had a very lovely time but I am looking forward to go back and start a new semester at uni. But first, I have exams to do. Please, wish me luck! When do you start your semester? Are you excited? 
In today's post I would like to talk a little bit about my new perfume. It is Decadence by Marc Jacobs which I have seen before on the Internet and social media. But I tried it for the first time in Vienna during our trip last week. I felt in love immediately. It's very sophisticated, rich and elegant. It really lasts all day. I am absolutely amazed by this fragrance. Do you like it? 



8 komentárov:

  1. Krásne fotky. Taliansko som si obľúbila, takže z tohto hľadiska ťa chápem. Každopádne verím, že sa ti bude dariť aj v škole. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte som ju nemala možnosť vyskúšať, ale dizajn je úžasný :O :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce v škole ❤
    Design je nádherný, verím, že ju budem mať možnosť čo najskôr vyskúšať!
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Decadence musí nádherně vonět, protože už jenom ten její flakonek, ach. ♥

    OdpovedaťOdstrániť