štvrtok 4. augusta 2016

Lace Pants

Drahí čitatelia, ako sa máte? Tešíte sa na víkend? Ja si to doma zatiaľ užívam. Už len to príjemnejšie počasie ma teší. V Taliansku boli posledné dva mesiace hrozné horúčavy, ktoré sa nedali vydržať. Zistila som, že mi asi viac vyhovuje chladnejšie počasie. Ale na druhej strane, na lete mám rada to, že dni sú dlhšie a je viac svetla. Má to svoje výhody a nevýhody, asi ako všetko v živote. 
Zistila som úžasnú novinu. Síce mi ju už kamarátka volala do Talianska, ja som sa jej samozrejme hrozne rozplakala do telefónu, ale až teraz mi povedala všetky detaily, na ktoré som bola nesmierne zvedavá. A tou novinou je, že moja blízka priateľka sa vydáva a je tehotná. Je to skvelý pár a som za nich veľmi šťastná. Je to moja prvá blízka kamarátka, ktorá do toho skočí! :) Uvedomila som si, ako čas rýchlo uteká, že už sa z nás stávajú dospelí ľudia, každý so svojimi radosťami, ale aj problémami a trápeniami. Niekedy by som najradšej vrátila čas a znovu bola malé bezstarostné dievča. Hlavne teraz, keď vidím malé dcérky mojej sesternice, ktoré sa len hrajú a život je pre nich stále ružový.

Keby ste mohli vrátiť čas, ktorú etapu vášho života by ste si radi znovu prežili? 



Hello, my dear readers! How are you? Are you looking forward to the weekend? I am enjoying my holidays at home. The weather is much better than in Italy. In Italy it was too hot for me. I realized that I prefer colder weather. But what I like about summer is the fact that days are longer and there is more light. It has its pros and cons like everything in life. 
I have a very big news. One of my very close friend is getting married. I am so excited for them, they are such a cute couple. And it is not over. She is also pregnant. So many great news! It got me thinking about life and the fact that we are grown ups with our own stuff to deal with. Sometimes I wish to be a little girl again without any problems. 

If you could turn back time, what stage of your life would you like experience again? 











5 komentárov:

  1. Pekné zamyslenie... Tiež si niečo také uvedomujem, keď vidím svoje krsniatko... život tak beží. Ak by som mohla tak, by som možno vrátila pár rokov dozadu, keď bolo ešte všetko ľahšie, sladšie a život nemal až takú trpkú príchuť... Ale zas teším sa aj na to, čo bude ;) možno to bude oveľa krajšie ako to, čo bolo.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely look
    adore your bag

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh I love what you did here, fabulous look. You look adorable, doll.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší, tyhle kalhoty jsou pro mě rozhodně odvážnější a je super, že máš nápady, jak je kombinovat. :) super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Premyslela jsem nad tim... Desim se starnuti a rada bych zustala v dobe, kdy mi bylo triadvacet ale na druhou stranu, kazda ta etapa at uz minula nebo nadchazejici ma neco do sebe. Tak jsem asi spokojena ted! Co Ty?
    Moc se mi ty kalhoty libi!
    www.lucyjirak.com

    OdpovedaťOdstrániť