pondelok 8. novembra 2010

Random 1

Moja druhá najobľúbenejšia činnosť /záľuba (tesne po knihách) je fotografovanie. Keby to v dnešnom svete bolo o niečo ľahšie, chcela by som sa fotením živiť. Mám veľa krásnych, ale veľmi ťažko uskutočniteľných snov. V každom prípade ma to baví, robí ma to šťastnou a myslím, že ako krásne spestrenie života mi to vydrží ešte veľmi dlho. Kvôli nedostatku času, priestoru a zaneprázdnenosti nefotím každý deň, ale aspoň tak často ako by som chcela. Ale za ten čas sa mi počítač naplnil rôznymi fotografiami, ktoré len čakajú na to, že ich zverejním. Dnes som sa rozhodla ukázať vám prvé snímky, úplne náhodne vybrané. Dúfam, že sa vám budú páčiť. 

Prejem príjemný večer 


8 komentárov:

  1. ten vták na tej pláži je dosť dobrý :)
    a tiež sa mi páči tá ruka pred oblohou...ty si mala vždy na blogu pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. proc by ses focenim nemohla zivit? sny jsou preci od toho, abychom si je plnili ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyjo nemuzu si pomoct ale z fotek mi pripadas povedoma, nemela si uz blog na blog.cz?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta fotka s tou rukou je vydarena :) a tiez sa mi paci ta s tou converskou

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky, předveším ty tři poslední.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. thank u! like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne foto , converse!a solnu lampicku milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky...aký fotoaparát používaš??

    OdpovedaťOdstrániť