Zimná atmosféra

novembra 24, 2010

Už len mesiac do očakávaných Vianoc. S lepšou správou som naozaj nemohla začať. Vianoce zbožňujem z celého dlhého roka najviac a vždy sa na ne veľmi teším. Tieto Vianoce budú ešte o niečo krajšie, pretože po dlhej dobe pôjdem navštíviť môj domov, Slovensko. Dnes mi prišiel pekný e-mail od mojej sesternice, kde mi píše okrem iného, že sa na mňa tešia! Som naozaj moc rada. 

Keď prežijem zajtrajšie skúšanie z histórie, tak na tie Vianoce naozaj pôjdem domov! Už tretí deň sa ten dejepis učím a stále si nie som istá. Myslím si, že si nebudem istá ešte veľmi dlho. Naozaj neviem čo budem zajtra stvárať s mojou veľmi chabou taliančinou (bohužiaľ stále ešte nie je perfektná). Za chvíľu určite príde S., aby sa vyskúšal, presne ako včerajší večer. Už mám z toho hlavu veľkú ako tekvicu a obávam sa, že zajtra sa mi z nej všetko vyparí v dôsledku strachu a veľkej nervozity. Držte mi palce!
Keďže už všetci spomínajú Vianoce, zimu a sneh, a keďže nemám nové fotky, znovu vám ukážem staršie fotky z minuloročnej zimy, ktoré aspoň trochu navodia zimnú atmosféru na mojom blogu. 


You Might Also Like

14 commenti

  1. Veľmi ti držím palce na tú históriu. Ty to určite zvládneš, len sa nesmieš báť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ááách, tá slečna má mega nádherné vlasy !!!!! odkáž že jej zááávidím ! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vážne úžasné vlasy! :)) wau!!
    a pekné fotky, s vianočnou atmoškou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. drzim palceky s tým dejepisom ;)
    aj ja sa neviem dockat vianoc...

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja zimu neznášam, ale je fajn že niekto sa teší...pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oj tolik sněhu!!!:) ty vlasy aaach

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty brďo, máte tam víc sněhu než my.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hey, i like your blog!! do you want to follow each other?? visit me:

    http://ohwunder.blogspot.com/

    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hayhay!
    How are you? Your blog is great and I love your style! I'm glad that I've visited yours.

    Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

    Thanks and love,
    Cindy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oběma Vám to moc sluší :-)
    A máš moc hezký úsměv a zoubky :-).

    OdpovedaťOdstrániť