piatok 12. decembra 2014

Christmas Gift Guide for Her

Milí čitatelia, za necelé dva týždne sú tu Vianoce. Nemôžem uveriť tomu ako rýchlo čas beží. Zatiaľ som ešte pod skúškovým tlakom a ešte dlho budem, ale vo štvrtok odchádzam na Vianoce domov, takže trochu odpočinku si doprajem. Ale predtým než odídem chcem nakúpiť ešte drobné darčeky. Tento rok som bola šikovná a s vianočným nakupovaním som začala skorej, takže teraz som v pokoji a darčeky mám pod kontrolou. Ale je možné, že mnoho z vás to necháva na poslednú chvíľu (ako ja predchádzajúce roky) a ešte teraz mnohí rozmýšľate čo komu podarovať.

Dnes ráno som vo voľnej chvíli prezerala stránku obchodu Nordstrom (o ktorom všetky americké youtuberky rozprávajú) a zostala som milo prekvapená z množstva rôznych produktov a vecí, ktoré ponúka. Veľa vecí sa mi páčilo a ako som prechádzala stránkou, napadlo ma, že vytvorím koláž z niekoľkých vecí, ktoré ma najviac zaujmú a ktoré by mohli byť podľa môjho názoru skvelým darčekom pre ženu, či už je to vaša mamka, babka, teta, kamarátka, priateľka... Myslím si, že väčšina z týchto vecí každú ženu poteší.
Chcem, aby tento článok bol braný ako inšpirácia, ktorá vám potom pri vyberaný darčekov môže pomôcť. Ja som vybrala hlavne kozmetiku, ktorá je podľa mňa skvelým darčekom, tiež šperky, sviečky, šálky, zápisníky/diáre. Ako si môžete všimnúť, chýba oblečenie, ktoré si ja osobne nikdy nikomu netrúfam kúpiť, pretože sa bojím, že presne netrafím štýl alebo veľkosť. Ale do oka mi padol tento krásny župan, ktorý vyzerá strašne príjemne a mäkučko. Ktorá vec sa vám najviac páči?
Ako ste na tom s vianočným nakupovaním? 

Dear readers, less than two weeks left till Christmas. It is crazy how fast time runs. I am going home for Christmas on Thursday and I am so excited to see my family. But before I leave I have to buy another small gifts. But this year I am proud of myself because I started buying gifts earlier so now I am done and I do not have to worry about it. I am sure that some of you might left the christmas shopping to the last minute. So I chose some products and things (from Nordstrom) that I think are perfect gifts for woman whether it's your mother, grandmother, aunt, friend, girlfriend ... I think that most of these things will make every women happy. I want this article to be an inspiration for you. 
How is christmas shopping going? Did you buy everything? 


Christmas Gift Guide for Her


Clinique beauty product
€24 - nordstrom.com

Bags case
€39 - nordstrom.com


Deborah Lippmann glitter nail polish
€15 - nordstrom.com


Dogeared sterling silver jewelry
€54 - nordstrom.com


Kate Spade gold jewelry
€47 - nordstrom.com


Barefoot Dreams robe
€83 - nordstrom.com


Kensie socks
€14 - nordstrom.com




Nest Fragrances scented candle
€29 - nordstrom.com



philosophy 'making spirits bright' duo
€18 - nordstrom.com


Barbuzzo Heart Handle Mug
€8,07 - nordstrom.com

7 komentárov:

  1. Výborne si povyberala, páči sa mi :) stránku poznám, občas nakuknem, ale teraz to vidím na väčší nákup :D osobne zbožňujem tieto gift guide, lebo väčšinou slúžia ako perfektná inšpirácia na môj osobný wishlist :D (a obávam sa, že inak to nebude ani teraz :D
    u mňa vyhrávajú Kate Spade krasotiny :))



    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love everything here, you made great picks!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great, got a clinique lipstick and its amazing!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh really good ideas ^^

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Me encanta
    Un besito
    www.guapayconestilo.com

    OdpovedaťOdstrániť