sobota 30. mája 2015

Beauty Favourites // May 2015

Milí čitatelia, dnes, v posledný májový deň, vám chcem ukázať produkty, ktoré som za tento mesiac najviac používala a obľúbila si. Dúfam, že sa vám takýto typ článkov páči. Kozmetické produkty a make-up ma bavia, rada pozerám na videá na Youtube a taktiež čítam veľa beauty blogov, preto som si povedala, prečo niekedy neurobiť zmenu a nenapísať aj takýto typ článku?! Čo vy na to?
Som zvedavá na vašich obľúbencov mesiaca máj. 

Dear readers, today I am here with my beauty favourites for the month of May. What do you think about this type of posts? I am a big fan of beauty gurus on Youtube and also I love reading beauty blogs so I thought that I can try make these types of posts to switch things a little.
I want to know your favourites for this month. 



1. Dove Purely Pampering Nourishing Lotion - je skvelé a hydratačné telové mlieko od Dove. Osobne nemám rada suchú pokožku, takže sa často natieram krémami a rada skúšam vždy nejaké nové. Zatiaľ ma ani jeden krém od Dove nesklamal. Tento konkrétny má v sebe vôňu pistácií a magnólie a po jeho nanesení vám pokožka vonia naozaj celý deň. 

2. L’Oréal Paris Triple Active Fresh Purifying Tonic - je tonikum na čistenie pleti od L’Oréal, ktoré používam ráno aj večer na celkové prečistenie pleti. Najviac sa mi páči po odstránení make-upu, pretože zmije aj tie najmenšie pozostatky a nečistoty a príjemne osvieži pokožku. 

3. I Provenzali Eye Cream with Rosa Mosqueta Oil - je očný krém od I Provenzali, ktorý som tento mesiac vyskúšala zo zvedavosti. Hľadala som nejaký očný krém a v drogérii mi padol do oka práve tento, ktorý je prírodný, biologický a má v sebe šípkový olej, ktorý má veľa pozitívnych účinkov na pleť. 

4. L’Oréal Paris Lumi Magique Highlighting Pen (light) - je korektor od L’Oréal, ktorý mi veľmi pomohol s mojimi tmavými kruhmi pod očami, ktoré krásne zakryje a celú oblasť pod očami rozžiari. Jedinou menšou nevýhodou je, že je suchší. Aspoň mne tak príde, preto si najprv dám viac očného krému, aby boli viečka a oblasť pod viečkami hydratované. 

5. Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector (light) - je skvelý BB krém od Garnier, ktorý už dlho patrí medzi mojich obľúbencov, ale za posledné mesiace som ho skoro vôbec nepoužívala, pretože som mala chuť skúsiť nové produkty. Ale s teplých slnečným počasím som po ňom znovu siahla, pretože vôbec nezaťažuje pokožku a to je pre mňa v letnom počasí naozaj dôležité. A má v sebe SPF, takže vás ochráni pre slnečnými lúčmi. 

6. L’Oréal Paris Skin Perfection Purifying Gel Wash - je čistiaci gél od L’Oréal z rovnakej rady ako už spomínané tonikum na hĺbkové vyčistenie pleti. 

7. Bulgari Omnia Coral - je jeden z mojich najobľúbenejších parfumov. Má kvetinovo-ovocnú vôňu a mne už navždy bude pripomínať moje tri týždne na Malte, kde som ho celý čas používala. 



6 komentárov:

  1. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si také furt natírám tělovými mléky a ty od Dove jsou nejlepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I often hear good things about the Garnier BB Cream, I may have to give it a go. I have quite few favourites for this month. I started using MAC face and body foundation again and I'm loving that again at the moment.

    Samio
    www.samio.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. amazing blog post !!

    had a good read :)


    would love to know your thoughts on my new post Jadiee'sLittleBlog

    MyLookBook


    Have a nice day

    Jade

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I've tried the Dove lotion before but nothing else mentioned here <3

    www.krystelcouture.com

    OdpovedaťOdstrániť