A Day Out

augusta 27, 2015

Milí čitatelia, mesiac ubehol ako voda a ja sa zajtra vraciam späť do Talianska, kde ma čakajú školské povinnosti, na ktoré sa neteším, ale verím, že po nich budem mať skvelý pocit. Dúfam, že to vyjde a v októbri budem držať bakalársky diplom. Ale späť k článku, v ktorom vám chcem ukázať môj outfit, ktorý som mala na sebe v nedeľu. Mamka bola pozvaná na menší komorný koncert do jednej pekne záhrady a ja som sa k nej pridala a strávili sme veľmi príjemné nedeľné poobedie. Aké sú vaše plány na blížiaci sa víkend? 


Dear readers, the month of August has passed very quickly and tomorrow I am going back to Italy. I have a lot of school stuff to do which make me very stressed and nervous. But I can not wait when everything will be over and I hope in October I will obtain a bachelor's degree. Back to the point of this post, where I want to show you my outfit which I wore on Sunday. My mom was invited to a little concert which took place in the garden and I went with her and we spent very lovely afternoon. What are you plans for the upcoming weekend? 








You Might Also Like

10 commenti

  1. Hi dear and thank you for your visit! I like very much this outfit, especially your beautiful blouse! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerala si super :) ten komorný koncert mohol byť veľmi fajn, v poslednom čase som celkom na komornú hudbu ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný outfit!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu:)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je nádherná blúzočka! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DEICHMANN KABELKU, ktorá sa koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé, outfit je moc krásný! Držím palce, až v říjnu diplom získáš ;) Já mám na víkend samé food plány :)

    OdpovedaťOdstrániť