pondelok 24. augusta 2015

Beauty Favourites // August 2015

Drahí čitatelia, ďalší mesiac je skoro za nami a čo je ešte smutnejšie, tak je fakt, že aj leto sa rýchlo blíži ku svojmu koncu. Ale netreba zúfať, leto tu bude s nami znovu za rok. Bohužiaľ, ja som mala leto tento rok dosť pracovné, v júli som mala ešte ťažké skúšky a august bol venovaní písaniu bakalárky. Zatiaľ išlo písanie dobre, teraz naopak som prišla do štádia, kedy už neviem čo písať a nemám dostatok materiálu. Dúfam, že je to len chvíľkové zaváhanie, pisateľský blok. Ale aj napriek povinnostiam som zažila krásne chvíle, za ktoré som moc vďačná. Hlavne posledné tri dni boli neskutočne krásne a príjemné. Ale o tom dnešný článok nemá byť. Dnes som si pre vás pripravila (ako skoro každý mesiac v poslednej dobe) súhrn pár produktov, ktoré som tento mesiac najviac používala, páčili sa mi a rozhodne by som ich odporučila skúsiť. Som zvedavá na vaše obľúbené produkty (alebo čokoľvek chcete) za tento mesiac. 


Dear readers, another month is coming to its end and what is even more sad is the fact that also summer is ending. But do not worry because summer will come again next year. Unfortunately, summer holiday this year was very busy. In July I had some hard exams and August was dedicated to writing my thesis. So far writing has been going fine. Now I came to the point when I do not know anymore what I want to write and I do not have enough materials. I hope it will past soon and some great ideas will come up. But this post is not supposed to be about this. Today I prepared for you (like almost every month) some my favourites product which I have been really loving throughout August. What are your favourite products (or whatever you want) this month? 



1. Hydra Zen Neurocalm Soothing Anti-stress Moisturising Cream by Lancome - Tento krém si kúpila mamka, ale od doby, keď som ho skúsila aj ja, nemôžem si ho vynachváliť. Je trošku ťažší, ale veľmi pekne sa rozotrie a vaša pleť po nanesení vyzerá zdravšie a nadýchanejšie. 

2. Soft Sensation Lipcolor Butter in 008 Hug Me by Astor - Najprv som si išla kúpiť iný odtieň, ale omylom som siahla po tomto. Uvedomila som si to až doma, ale keď som ho vyskúšala na perách, vôbec som z môjho omylu nebola sklamaná. Má síce v sebe trblietky, ale na perách to vyzerá moc dobre a je vlhký, pigmentový a ľahko roztierateľný. 

3. Réponse Vitalité Energising Scrub by Matis - Občas mi peelingy na tvár prídu veľmi surové, ale tento od Matis môžem používať každý deň a necítim, že by moja pleť trpela. 

4. Chance by Chanel - O parfume Chance od Chanel som vám písala v minulom článku. Zbožňujem jeho vôňu. 

5. Happy Light Foundation by Bourjois - Počula a čítala som veľmi pozitívne veci o tomto make-upe a dlho som ho chcela vyskúšať sama na sebe. K pozitívnym recenziám sa musím pridať aj ja. Happy Light sa dobre rozotiera, má primeranú kryciu schopnosť a na vašej pleti zanechá prírodne vyzerajúci lesk. 

6. BC Bonacure Hairtherapy Oil Miracle by Schwarzkopf - Už som vyskúšala rôzne oleje na vlasy, ale tento je rozhodne zatiaľ ten najlepší. Nanášam si ho na konce vlasov, ktoré vôbec nezanechá nepríjemne mastné, práve naopak sa vstrebe a vaše vlasy dostanú tvar. Treba skúsiť!

7 komentárov:

  1. good products..i like numb 4 and 6
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great products!
    Maybe we can follow each other and keep in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Budeš teď státnicovat na podzim nebo už si píšeš bakalářku dopředu? :) Můj jasný favorit tohoto měsíce je nová řasenka od maybelline sensational (nebo jak se to píše :D) a taky hloubková maska na vlasy od aussie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love your choice of perfume, some of the scents by Chanel are so elegant. I agree it's a pity summer has come to an end.. though it does mean we're a step closer to snow and all of autumn/winter's events such as Halloween, Fireworks Night and Christmas! :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    OdpovedaťOdstrániť