sobota 21. novembra 2015

November Rain

Krásne sobotné ráno, milí čitatelia! Dúfam, že máte za sebou pekný a úspešný týždeň. Nemôžem uveriť tomu, že sa november pomaly chýli ku koncu a s ním sa taktiež blíži koniec prvého semestra a nastane skúškové obdobie. Tento rok som si semester užila a po dlhej dobe som znovu chodila do školy s radosťou. Hlavne prednášky anglickej a francúzskej literatúry ma bavili. To asi nebude pre nikoho, kto ma pozná žiadne prekvapenie. Milujem knihy a všetko s nimi spojené, takže hodiny strávené rozprávaním a analyzovaním literárnych diel a smerov sú tie pravé pre mňa. 
Dnes mám pre vás najnovšie fotky, na ktorých môžete vidieť jeden z mojich obľúbených outfitov. Džínsová šedo-čierna sukňa je pohodlná, keď musíte v škole stráviť celý deň. A v poslednej dobe som si veľmi obľúbila tento štýl sukní s predným radom gombíkov. Nový šedý rolák z Manga je mäkučký a v studenom počasí, s ktorým nás strašia, vás krásne zahreje. A aby to nebol veľmi nudný a jednotvárny outfit, pridala som k nemu šál, ktorý mu dodá trochu farby a oživenia. Kabelka zo Zary bol darček od mojich úžasných kamarátiek k promóciám. Má skvelý tvar a je naozaj veľká, takže všetko jak užitočné, tak zbytočné sa mi do nej vmestí. 
Čo na môj outfit hovoríte? Aký ste mali týždeň? Plány na víkend? 



Dear readers, I hope you had an amazing week. I can't believe that November is coming to an end slowly but surely and with it also my first semester is ending. This year I am really enjoying almost all my lessons. After a long time I am looking forward to go to school every morning. Especially, lessons about the English and French literature are interesting. For everyone who knows me this will not be a big surprise. I love books and everything about it so classes where we discuss books and literary genres are great for me. 
Today I would love to show you the latest photos on which you can see my favourite outfit. Denim skirts with the buttons in the front are my thing right now. This one is very comfy when I have to be at school all day. My new grey turtleneck sweater from Mango is very soft and it keeps me really warm. And to add some interest to my outfit, I wore a scarf with a little bit of colour. New Zara bag was a gift from my lovely friends for my graduation. It is very big so all my stuff fits there. 
What do you think about this outfit? What are your plans for the weekend?








10 komentárov:

  1. Moc Ti to sluší! Šála tomu dodala ten koncový šmrnc a celý outfit tak působí elegantním, zároveň pohodlným dojmem:))
    Dneska jedeme na průvod čertů (těch rakouských), tak jsem zároveň natěšená a na druhou stranu se nehorázně bojím. :D ^^ Ale chci vzít foťák a něco vycvaknout:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maruško :) A uži si to dnes a moc sa teším na fotky.

      Odstrániť
  2. krásny outfit, hlavne šála a kabelka
    pozývam ťa na môj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gorgeous winter outfit lovely! You look stunning! Xx

    www.theemasphere.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You're looking rather swanky my love and very cosy! On top of that you look v. fashionable! I shall inspiration from this and hope for the best :)

    http://graceoliviablog.blogspot.co.uk/
    x

    OdpovedaťOdstrániť