nedeľa 15. novembra 2015

Monthly Roundup - October 2015

Najdrahší čitatelia, veľmi sa ospravedlňujem, že som už dlhšie žiadny článok nenapísala. Po bakalárke, promóciách, začiatku nového semestra, veľa vybavovania, zvykania si na nových ľudí, profesorov...po tomto všetkom som asi potrebovala menšiu prestávku. Dnes som si pre vás pripravila malé zhrnutie mesiaca október. Je to neuveriteľné, ale už sme v polovici novembra, ale ja som sa aj napriek tomu tento článok rozhodla zverejniť, pretože v poslednej dobe sa tieto mesačné články stali menšou "tradíciou" na mojom blogu. A druhým dôvodom je fakt, že mesiac október bol pre mňa výnimočný tým, že som dosiahla bakalárske vzdelanie a úspešne som ukončila tri roky vysokej školy a povedzme si to úprimne, toto sa v živote nestáva každý deň. Inak bol mesiac október veľmi pekný, hlavne som si užila krásne jesenné počasie, začala som prvý rok magisterského štúdia a tým som spoznala nových ľudí. Aký bol váš mesiac? 


My dear readers, I am so sorry for not posting anything in the past few weeks. There have been a lot of things going on recently and I guess I needed some break. Today I would love to show you some random photos from the month of October. I know that we are in the middle of November but for me, October was an amazing month, especially because of my graduation. And also these photo diary kind of posts have became some sort of "tradition" on my blog. Do you like these kind of posts? How was your month? 










9 komentárov: