pondelok 30. novembra 2015

Christmas Gift Guide for Her 2015

Gift Guide 2015




Milí čitatelia, cítite to aj vy? Čo?! Predsa tú magickú vianočnú atmosféru, ktorá sa vznáša vzduchom. Zdá sa mi to až neuveriteľné, ale naozaj sú Vianoce za rohom. Všetci sme v zhone hľadania perfektných darčekov pre blízkych a známych. Určite to veľmi dobre poznáte. Dnes som si pre vás pripravila článok ako takú malú inšpiráciu čo podarovať ženskému pohlaviu k Vianociam. Či už zháňate darček pre sestru, priateľku, mamu, babku, susedku, tento článok vám môže pomôcť (aspoň dúfam). Ale pamätajte, že Vianoce nie sú len o darčekoch, preto všetko robte v pokoji a hlavne si užívajte tú spomínanú atmosféru. 

1. Kabelky, peňaženky, taštičky. Myslím si, že peknou čiernou kabelkou potešíte každú ženu. Hovorím čiernu, pretože si myslím, že je to neutrálna farba, ktorá sa hodí ku každému outfitu a skoro každá žena jednu takú vlastní alebo by rada vlastnila. Ale samozrejme, keď poznáte vkus danej ženy a viete presne aké farby najčastejšie nosí, môžete vybrať kabelku takej farby, ktorá by sa jej podľa vás najviac hodila. 

2. Hrnčeky, kuchynské potreby. Keď poznáte niekoho, kto má tak rád rôzne hrnčeky a nádoby ako ja, rozhodne neurobíte zle, keď sa rozhodnete pre kúpu nejakej šálky alebo misky. Nie je ich nikdy dosť! A pre mamku alebo babku sa vždy nejaká tá potreba do kuchyne zíde. 

3. Knihy, diáre. Knihy sú skvelým darčekom pre každého. Či už beletria, alebo napríklad recepty, predplatné obľúbeného časopisu, diár na rok 2016. 

4. Sviečky. Osobne milujem sviečky a každý večer si počas relaxácie jednu zapálim. Sviečky navodia veľmi príjemnú atmosféru a keď k tomu ešte aj pekne vonia, je to výhra. 

5. Šperky, hodinky. My ženy sme na šperky zaťažené a s veľkým potešením sa nimi zdobíme. 

6. Kozmetika. Ďalšia vec, bez ktorej sa ženy nezaobídu. Popravde, ja som sa dosť skoro začala maľovať. Spočiatku som sa s make-upom hrala len doma a vždy som nútila mamku, aby som ju mohla namaľovať. Až neskôr som sa začala maľovať aj do školy a von. Odvtedy ma to baví, ale až teraz v posledných rokoch sa mi to priveľmi zapáčilo. Rôzne krémy, masky, peelingy a iné kozmetické produkty sa stali mojou vášňou. Preto by ma pod stromčekom náramne potešil nejaký kvalitný kozmetický produkt a myslím si, že nebudem sama. 

7. Pohodlie domova. Do tejto kategórie by som zaradila tie veci a maličkosti, ktoré nás robia šťastnými. Mäkučké papučky, pekný poštár, dekorácie rôzneho druhu, obrazy... všetky tie veci, ktorými sa obklopujeme a ktoré robia náš domov príjemným na bývanie. 

8. Technológia. My ženy si na ňu priveľmi nepotrpíme, pre nás je hlavné, aby to vyzeralo dobre a štýlovo a je nám jedno akú veľkú pamäť to má alebo či to má takú, či onakú funkciu. 

Čo si vy prajete tento rok k Vianociam? Už máte darčeky nakúpené? Aké ďalšie typy vás napadajú? 

10 komentárov:

  1. Amazing post :)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2015/12/black-is-such-happy-color-darling.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na seznamu mi nechybí jediná položka! :) Možná pak ještě nějaké spešl ňaminky, ale to je individuální. :)
    A tento rok by mi asi udělala obrovskou radost právě ta svíčka. :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruško, prajem ti, nech sa ti to tvoje želanie slní :)

      Odstrániť
  3. Já za sebe, i když nejsem žena =D, bych si přál svíčky a ten Instax =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nech sa ti to splní :) Aj mňa by to pod stromčekom potešilo.

      Odstrániť