nedeľa 15. mája 2016

Travel Diary: Cork and Limerick, Ireland

Zdravím vás, moji milí čitatelia! Za posledných pár týždňov som toho viac pocestovala, čo ma robí tým najšťastnejším človekom na svete. Nepreháňam! Uvedomila som si, že ma cestovanie veľmi baví, napĺňa a robí ma šťastnou. Len keby sa pomaly neblížili skúšky, radosť by mi vydržala oveľa dlhšie. Ale mám krásne spomienky, za ktoré som vďačná a s ktorými sa chcem s vami samozrejme podeliť. Som trochu pozadu s článkami, chápete, že som nemala veľa času. 

Chcem vám ukázať ďalšie miesta, ktoré sme navštívili v Írsku. Už som vám prezradila ako vyzeral môj príchod do Írska a prvý deň v Dubline. Dnes vám ukážem Cork a Limerick. Z Dublinu sme vyrazili poobede autobusom na troj-hodinovú cestu do mesta Cork. Cesta nám ubehla rýchlo, boli sme pomerne unavené a wifi v autobuse nás zabavila. Bývali sme vo veľmi peknom hoteli Lancaster Lodge blízko centra mesta. Takže sme sa znovu len trochu osviežili a neváhali sme ani minútu a vyrazili do večerného mesta. Na druhý deň sme si prešli centrum, pochodili sme obchody, dali si veľmi chutný obed a navečer sme len tak-tak stihli náš vlak do mesta Limerick. Vo vlaku sme stretli úžasne milého staršieho pána, ktorý sa s nami dal do reči a celú cestu sme sa nasmiali. Ľudia v Írsku sú veľmi milí, usmievaví a veľmi radi vám pomôžu. V Limerick sme bývali vo veľmi peknom a útulnom hoteli s názvom The Boutique, úplne v centre mesta. Navštívili sme King John's Castle, v ktorom sa nachádza interaktívne múzeum a z jednej veže je pekný výhľad na mesto a okolie. 
Cork a Limerick sa mi páčili, ale to najlepšie nás ešte len čakalo!




Hello, my dear readers! I had been traveling for the past few weeks and it has been amazing. I realized how much I love traveling and how happy it makes me feel. Last time I showed you my first full day in Ireland which we spent in beautiful Dublin. Today I would love to continue by showing you our days in Cork and Limerick. Have you ever been there? What do you think? 


Cork









Limerick












5 komentárov:

  1. Nádherné fotky, vyzerá to tam krásne, tiež by som sa tam niekedy veľmi rada pozrela:) Aj keď v poslednej dobe mám pocit, že by som išla najradšej všade:D

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky! :) Írsko vyzerá byť naozaj skvelé :) Ešte som tam nebola, ale z fotiek je to naozaj podívaná! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This sounds like an amazing trip! I still have not been to Ireland, but my best friend and I always talked about doing a friends trip there together. And I've now just reminded her haha. So thank you!!

    -Emily www.coatandcoffee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This place looks beautiful!

    xo

    www.dylanasuarez.com

    OdpovedaťOdstrániť