nedeľa 12. februára 2017

My Dream Jacket

Krásne nedeľné poobedie, milí čitatelia! Aký ste mali týždeň? Ja som zažila úžasných päť dní. Išla som na výstavu Aquaterm v Nitre, kde bola aj firma, v ktorej pracuje moja mamka a bola som pomáhať v kuchyni, obsluhovať hostí a klientov. Priznám sa, že som nečakala, že to bude tak náročné. Celý deň sme boli na nohách, niekedy sme sa ani na chvíľku nezastavili. Ale stálo to za to, bol to pre mňa úžasný zážitok a úplne nová skúsenosť. Uvedomila som si, že netreba sa báť a vždy sa snažiť skúsiť niečo nové. Otvoria sa vám tak nové obzory a získate nové skúsenosti. 

Bundu zo Zary, ktorú môžete vidieť na fotkách som veľmi dlhú dobu obdivovala. Hneď na prvý pohľad sa mi páčila. V januári, keď som sa pripravovala na skúšky, som každý deň v rámci prokrastinácie pozerala na internet či ju stále majú. A mali ju! Keď som mala pred ťažkou skúškou, povedala som si, že keď ju urobím, pôjdem si tú bundu za odmenu kúpiť. A čo sa nestalo...v obchode ju nemali. Zachovala som pokoj, tešila som sa domov ako si ju objednám online. Keď som prišla domov, zistila som, že v mojom čísle ju už nemajú. Nechcela som veriť vlastným očiam, pretože ráno tam ešte bola. Ale nevzdávala som to! Našla som, že ju majú v obchode v Bologni. Tak som jedno krásne ráno nasadla na vlak a zaviezla som sa do Bologne, našla som Zaru a milá predavačka mi povedala, že ju už vypredali. Tak to bol koniec. Ale ešte stále ma to neodradilo a nemienila som sa vzdať. Napadlo ma, že sa pozriem na slovenské stránky Zary, kde som ju nakoniec našla, nechala som si ju poslať domov na Slovensko a teraz sa z nej veľmi teším. 
Pointa? Keď niečo naozaj chcete, nevzdávajte to, aj keď sa jedná len o hlúpu bundu. 




Hello, my dear readers? How was your week? I had five wonderful days. I went to the International trade fair Aquatherm in Nitra with my mom and the company for which she works. I helped them in the kitchen and I also served the clients. It was very hard, we were all day on our feet, but it was such a great experience and I am glad that I went. Tell me about your week!


 (jacket, top and bag: Zara, shoes: H&M, sunglasses: Pull&Bear, lipstick: Revlon Ultra HD Matte Lipcolor)






5 komentárov:

  1. Bunda nie je moj styl ale paci sa mi ten pribeh, ktory je za jej ziskanim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No toto, takyto napinavy pribeh k bunde :) to je super. Velmi ti to v nej pristane :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit sa mi páči, naozaj, keď človek niečo chce, má si za tým ísť a nevzdávať sa len tak ľahko aj keď teda išlo ib o bundu :) páči sa mi kombo s takýmito kratšími nohavicami, musím si taé nejaké kúpiť aj ja :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bunda je krásna! Neviem, či by ma to nakoniec neodradilo, ale je super, že si vytrvala a nakoniec si si urobila radosť :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť