pondelok 27. februára 2017

Black Denim Jacket

Krásny slnečný pondelok, milí čitatelia! Dnes je u nás nádherné počasie čo mi robí obrovskú radosť. Bohužiaľ, moje prázdniny sa blížia ku koncu. Zajtra odchádzam späť do Talianska a vo štvrtok šup do školy zahájiť úplne posledný semester. Stále sa nestačím diviť ako ten čas uletel. Vysokoškoláci, vám sa už asi semester začal. Aký bol návrat? Páčia sa vám prednášky? Ja sa popravde dosť teším. Necelý mesiac doma som si vychutnala a užila, ale už sa teším na môj zabehnutý každodenný režim. 
Ak ste mali víkend? Ja som bola na menšom výlete v Španej Doline, ktorý som si náramne užila. Ale o tom možno až nabudúce v inom článku. Dnes vám chcem ukázať tú najlepšiu denimovú bundu, ktorú som objavila v Zare a zamilovala si ju na prvý pohľad. Myslím si, že babka z nej nebude mať najväčšiu radosť, lebo má viac dier a roztrhaných miest ako tých ucelených, ale hlavné je, že mne sa páči. Je príjemná, krásne sedí a na jaro je ako stvorená. S čím ste si urobili v poslednej dobe radosť vy? 



 (denim jacket: Zara, shirt: F&F, skirt: Zara, shoes: Tamaris) 






3 komentáre:

  1. Hi! Cool style! I really like it, ist's casual and chic ;)...thanks for this inspiration and best wishes from schenna südtirol ;)( http://www.blumenhotel.it ) Maria ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This denim jacket is perfect, I love how you styled it!

    http://ariadibari.com

    OdpovedaťOdstrániť