nedeľa 10. decembra 2017

Christmas 2017 Wishlist

Milí priatelia, už len štrnásť dní a sú tu Vianoce. Ako nám to zasa rýchlo utieklo! Uvedomujem si, že Vianoce by nemali byť o darčekoch a materiálnych veciach. Skôr by sme sa mali zamerať jeden na druhého, rozdávať okolo seba radosť a snažiť sa byť čo najviac s rodinou a najbližšími. Veľmi sa teším na moment, keď mamka príde za nami do Talianska, kúpime si Baileys, môžno niečo upečieme, ale hlavne si spolu vychutnáme pohodu. Tiež však verím, že každého jedného z nás nejaký ten darček pod stromčekom poteší. 

Ja som tento rok dlho nevedela čo by som si pod ním rada našla. Zdá sa mi, že všetko čo naozaj potrebujem mám a bez ostatného sa ľahko obídem. Ale nakoniec som predsa len niekoľko vecí našla. Samozrejme nečakám, že z tohto zoznamu dostanem všetko, ani by som si to asi nezaslúžila. Vytvorila som ho tiež ako inšpiráciu pre tých, ktorí možno nevedia čo si priať, alebo čo darovať priateľke, mame, sestre. 

Čo si vy najviac želáte nájsť pod vianočným stromčekom? 





1. Náhrdelník Element Oheň

2. Kozmetika The Ordinary 

3. Báza pod make-up od Laura Geller

4. Kniha Turtles All The Way Down od Johna Greena

5. Lampa na môj pracovný stôl

6. Motivačný diár na rok 2018 od A Cup of Style

7. Kožené rukavice

8. Čierna  kabelka Zara

9. Šedohnedá kabelka Zara

1 komentár:

  1. Krásny wishlist. Ja si taktiež prajem kozmetiku od The Ordinary. Počula som na ňu samú chválu. Taktiež nejaké drobnosti či už štetce alebo voňavku.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť