sobota 16. októbra 2010

Do unavených vlasov

Pre mňa víkend začal až teraz. Som rada, že som prišla zo školy a uvarila si svoju obľúbenú kávu. V posadí mám pustené svoje obľúbené priateľky zo seriálu Sex v meste, ktoré mi vždy spríjemnia deň. Keď som odchádzala v septembri do Talianska, mamka mi dala ako darček prvú sériu tohto seriálu. Som nadšená, postupne sa mi moja zbierka rozrastá. Slová mi dochádzajú, som asi až moc unavená na to, aby som napísala niečo viac. Prajem vám krásny zbytok soboty a nadchádzajúcu nedeľu. 


8 komentárov:

  1. bylo by hodně hloupé, kdybych tu už minimálně potřetí zopakovala, jak máš kouzelný úsměv ?

    tak fajn. a moc povedené fotky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Maji :) Díky za kometár. Na tvoj blog chodím pravidelne, všetko čítam a teší ma, že si pomaly zvykáš a že sa tam máš fajn :) Ja sa mám úplne super. Cez víkend možno pôjdeme s R. na jazzové dni do Blavy, takže tento týždeň bude hróóózne dlhý!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší ti to,a opravdu krásné fotky tu máš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uplne krasne fotky, hlavne ta s tym balkonom a velmi sa mi paci tvoj dlhy teplucky sveter ;)

    p.s.: dakujem za komentar ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě přijde ta slečna na druhé fotce hrozně podobná té v záhlaví... jinak máš skvělej svetr !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, promin asi za trošku hloupý dotaz ale je to z časové tísně, nestíhám si přečíst o čem všem jsi psala...takže ty fotky jsou z uliček Itálie? Vypadají krásně :o)))

    OdpovedaťOdstrániť