štvrtok 19. februára 2015

Tattoo - Yay or Nay?

Milí čitatelia, dnes som zvedavá na váš názor. A čoho sa bude týkať? Už z názvu môžete vytušiť, že ma zaujíma váš názor na tetovanie. Ja sa priznám, že už vo veľmi mladom veku som bola tetovaniami fascinovaná a vždy sa mi veľmi páčili. Moji rodičia už z toho takú radosť nemali, ale nikdy ma od toho výslovne neodhovárali. Preto, keď som dokončila strednú školu, mala som dávno po osemnástke, rozhodla som sa, že si konečne jedno nechám urobiť. A možno to trošku preženiem, ale bol to pre mňa jeden z najkrajších dní. Je to skvelý pocit, keď konečne dosiahnete alebo urobíte niečo, o čom už dlhé roky snívate. Za dva roky k môjmu prvému tetovaniu na ľavej ruke pribudlo druhé na rebrách na pravej strane. A úprimne povedané to pri týchto dvoch rozhodne nekončí. 
Čo vy? Máte nejaké tetovanie? Páčia sa vám? Alebo ste naopak proti?  

Dear readers, today I would like to know your opinion. About what? From the title of this post you can figure out that I want to know your opinion about tattoos. At a very young age I was fascinated by tattoos and I always really liked them. My parents were not so happy about it. But when I finished high school and I was already over eighteen I decided to finally get my first tattoo. Maybe I am exaggerating but it was one of the most beautiful days in my life. It is such a great feeling when you do or accomplish something what you have been dreaming about for so long. After two years to my first tattoo on my left hand was added another tattoo on my ribs on the right side. And that is not over. 
What about you? Do you have tattoo? Do you like them? Or are you against? 



2 komentáre:

  1. Po tetování toužím už od svého dětství..prvně chyběla odvaha, pak zase nápad..a teď, když je obojí, tak nevím proč se k tomu nemůžu konečně odhodlat.. =/
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za mňa určite áno! Sám síce žiadne nemám, no plánujem a verím, že to neostane len pri plánovaní... Akurát ma ešte nič neuchvátilo natoľko, že by som si povedal "toto je ono"!...

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť